Nekad swedish_fish123 | Ban Överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571231832/

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad är din discord tagg? swedish_fish123

Vem var det som bannade dig? Redz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-08 215759.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snackade Halv OOC som menas med att jag snackade om saker som man absolut ej får snacka om. Det var efter en varning då jag är hemskt ledsen och det kommer absolut aldrig att hända igen. Jag har tänkt igenom det och kommer att vara väldigt försiktig och kommer att verkligen hålla mig till reglerna nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaktade kokain plocket och sen så kommer det en grabb som försöker att robba mina polare. Då sköt jag han i foten två gånger som gjorde att han bara ramlade och ej kan ställa sig upp. Då så robbade vi honom och han Fear RPade sen så blev d restart och han kunde ej hålla up händerna efter den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag blev tillsagd en gång innan att jag inte skulle snacka Halv OOC och därefter frågade jag om någon av de har klipp. Det var absolut mitt fel och det kommer absolut aldrig att hända igen. Jag är väldigt ledsen för mitt beteende och jag vet att det var mitt fel. Förlåt för mitt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. Då det står att jag har blivit bannad fem gånger men det är egentligen 1 gång för att det var lite konstigt så de bannade mig och jag blev unbannad och sen bannad igen flera gånger. Men tog jag en grabb som gissla på allmän plats och då lärde jag mig väldigt snabbt av mitt misstag och det har aldrig skett igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara tyst och skippat hela den här grejen med klippet och allt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, jag har lärt mig att jag aldrig ska snacka halv OOC igen då det bryter mot reglerna och det kommer aldrig att ske igen. Jag har tagit det här väldigt seriöst och jagh har verkligen tänkt efter. Det kommer verkligen aldrig att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka