Nekad swedish_fish123 | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571231832/

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad är din discord tagg? swedish_fish123

Vem var det som bannade dig? Eminswe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-23 211611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han tycker att jag försöker sälja vapen när jag säger om han vill ha något speciellt som inehåller vatten i.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på sjukan o frågade om han hade en import som jag sedan frågade om han ville byta något som inehöll vatten i sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det är en felaktig för att jag sa om han ville byta något som inehöll vatten i sig. Om någon skulle komma fram till dig och säga det, skulle du tro att det är en pistol då. Hur kan det då vara en ban om jag säger att det är en speciell grej som inehåller vatten i sig. det kan lika gärna vara en sprayflaska med vatten i sig eller något annat. Då skulle jag gärna vilja ta ett snack med emin och jag vilja veta en tydlig förklaring hur jag menade att jag ville byta ett vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några gånger innan, flera felaktiga men jag har tänkt igenom varenda och gjorde aldrig det igen. Jag fattar om du inte vill unbanna mig och inte ge en ny chans, men det skulle verkligen att uppskattas från min sida :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, tycker den är felaktig, men jag tänkte nog inte på det sättet som han tänkte på:(

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tycker själv att den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka