Nekad swedish_fish123 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedishfisch

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199571231832/

Ditt Hex-ID: 110000160056458

Vad är din discord tagg? swedish_fish123

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-20 221646.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig eftersom jag bröt mot serverns regler på flera olika sätt. För det första fear rpade jag. Det innebär att jag inte reagerade på ett verkligt sätt när polisen riktade vapen mot mig. Jag gjorde fel från mig och reagerade inte på det utan fortsatte och springa. För det andra så rpade jag inte på mina skador när min bil välte. Det förstör RPn genom att det inte blir realistiskt och även så blir det tråkigt för andra parten. Det jag har gjort har brutit mot Unives regler och jag inser att det jag gjorde var fel. Jag ångrar verkligen det jag gjorde och det skulle vara otroligt trevligt om jag skulle kunna få en ny chans till att få RPa på Unive.Jag har tänkt på det jag gjort och inser att det förstör RPn otroligt mycket. Det som jag gjort kommer aldrig att ske igen och det skulle verkligen uppskattas om jag fick en ny chans och visa att jag kan RPa på ett bra sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i min bil, sjöng med högsta musik. Polisen stoppar mig men märker inte det. Därefter svänger jag in mot kanten och de börjar rikta. (Själv så tycker jag att det är korrupt då de inte blir någon typ av social RP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var helt och hållet mitt fel. Jag har insett att jag bröt mot serverns regler och ångrar det otroligt mycket. För det första fear RPade. Det innebär att jag inte reagerade på ett verkligt sätt när polisen riktade vapen mot mig. Det bröt mot en av Unives grundregler och jag ångrar mig grovt för det jag gjorde. För det andra RPade jag inte mina skador efter att min bil välte. Jag lovar att göra bättre ifrån mig till nästa gång och jag skulle verkligen vilja visa vad jag går för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några ggr, men orkar ej skriva det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gett upp direkt och så hade jag kunnat socialicera mig även så kunde jag haft en bättre RP och göra scenariot roligare för även mig och poliserna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Nästa gång kommer jag att agera mer realistiskt i alla scenarion, jag kommer inte att fear RPa även så kommer jag att RPa på varje krock och ont. Jag kommer att följa reglerna till ett grövre sätt även så kommer jag att tänka på det varje gång jag RPar. Jag har lärt mig av mina misstag och kommer aldrig att göra om de igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka