Swedish wolf | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedish wolf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 December 2005

Vad heter du på discord? Swedish wolf#4791

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 135 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? minst 3 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 135 timmar

Vad heter du? fredrik fredriksson

Hur gammal är du? 26 år

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för att jag jobbar bra med människor och vill testa något nytt

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för att jag har bra erfarenhet av brandkåren. men dessutom utav falck. jag jobbar bra och lyssnar på mina chefer

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja jag har jobbat med sociala delar av samhället tillexempel så jobbar jag för falck och träffar personer dagligen samma när jag jobbade för brandkåren

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska vara seriös och inte lalla i radion och hjälpa personer. men ska dessutom inte vara dum och säga tillexemepel saker som inte tillhör jobbet

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? en bra securitas vakt är en person som jobbar bra med människor. man behandlar alla personer lika. och beter sig bra mot alla personer men kunna prata sig ur vissa sitvationer utan att dra vapen hela tiden. vapen ska man dessutom använda bara i nödlägen men inte när personer inte är ett hot eller kan göra skada för sig själv någon annan

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) jag försöker identifiera sitvationen och till kalla hjälp som tillexempel polisen. men försöka ingripa samtidigt. ta till elpistol och chocka personen som håller kniv. så den inte kan döda eller skada någon.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag springer till platsen med dragen elpistol och elchockar personen om den skulle ha ett vapen annars skulle jag prata med dem och kolla om allt är bra efter med personen som blev misshandlad. och tillkallar polisen.

Har du några andra frågor? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka