Inaktuell Swedish wolf | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Swedish wolf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 December 2005

Vad heter du på discord? Swedish wolf#4791

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 150

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag efter skolan speciellt på kvällarna. men mycket på helgerna om jag inte är bortrest.

Vad heter du? fredrik fredricksson

Hur gammal är du? 26 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? japp såklart

Varför vill du bli polis? jag vill hjälpa folk och människor men också göra staden säker och stoppa alla kriminella. men det har alltid varit en dröm att vara polis och hjälpa personer speciellt stoppa dem som är dumma och dem som är taskiga. också stoppa personer som hatar på polisen och få dem glada tillsammans med polisen

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ser alla personer som lika mycket värda men dessutom försöka hjälpa så många som möjligt inte bara dem rikaste. man ska också inte vara någon form utav rasist eller inte vara dum på något sett eller dömma någon utifrån det förflutna. men också vara allvarlig och ha tålamod och haorken att hjälpa oavset hudfärg eller kön.

Vad vet du om yrket i helhet? att poliser är bra och att dem bara vill hjälpa jag har jobbat med polisen flera gånger innan och också mycket när jag jobba hos brandkåren. men min favorit var när jag jobbade polis i en annan stad och kunde gripa flera brottslingar som jag tyckte var dumma mot folk men dem var också ett hot mot polisen och befolkningen.

Har du några tidigare erfarenheter? ja i andra städer har jag jobbat som polis. jag har dessutom jobbat hos brandman innan och hos postnord inom denna vackra stad. jag har dessutom jobbat på en annan stad där jag var polis men tyvärr så fick jag sluta för att staden inte hade ekonomi för att hålla oss anställda.

Hur är du som person? jag som person har mycket energi och vill hjälpa folk jag växte upp i en vacker stad. jag brinner för att hjälpas folk och har ju jobbat som brandman och postnord och falck dessutom så jag är en person som tycker om att jobba med folk men dessutom jag har mycket erfarenhet inom yrkena speciellt inom polisen då jag jobbat som det innan

Är det något vi bör veta om dig? nja inte vad jag vet men jag hoppas ni tycker jag låter intressant och att jag är snäll och en bra polis ni kanske skulle vilja ha som kollega

Tillbaka