Nekad Swedish wolf | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Swedish wolf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 December 2005

Vad heter du på discord? Swedish wolf#4791

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 140

Hur aktiv kommer du att vara? Runt 145 timmar

Vad heter du? Fredrik Fredriksson

Hur gammal är du? 26

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa folk som behöver hjälp men dessutom hjälpa samhället och säkra staden från brottslingar

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man är social och respekterar alla personer men dessutom vill hjälpa samhället och inte jobba för pengarna

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har en kompis som jobbar som polis och han har berättat en del om det jag har dessutom jobbat inom post nord men dessutom inom räddningstjänsten och Falck. Så jag är väldigt social och tycker om att hjälpa

Har du några tidigare erfarenheter? Ja inom räddningstjänsten där jobbade vi med radios och hjälpe människor i nöd och jobbade med polisen en del som brandman. Men dessutom har jag jobbat som polis i en annan stad tidigare.

Hur är du som person? Jag är en social och glad person som tycker om att hjälpa personer och göra samhället säkert. Jag tycker dessutom om att jobba med människor.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte vad jag vet har aldrig gjort nåt olagligt och hjälper många personer.

Tillbaka