Nekad Swedish wolf | Medlem ansökning [Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedish wolf

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198981070168/

Vad är ditt namn i verkligheten? Love Tolinsson

Vad är ditt discord namn? Swedish wolf#4791

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2005

Berätta om din karaktär. en normal kille med dröm om polis växte upp i los santos och vill göra samhället mer säkert. dessutom skydda samhället från brottsligheten och hjälpa andra personer som inte har lika bra uppväxt som han. han hade 2 föräldrar som uppfostrade honom väl. han ålder är idag 25 år och fyller 26 iår. hans intressen är att hjälpa andra och bilar. han känslor dagligen är blandade på morgonen är han trött på kvällen är han pigg och vill jobba.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att unive är en bra server där jag vill hjälpa ett ge bättre gemenskap. för alla personer som är nybörjare och som behöver hjälp men vill också hjälpa alla personer som inte vet vad rollplay är och behöver hjälp med saker. men dessutom vill jag hjälpa gemenskapen genom att tillsammans bygga communityt större.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en stor seriös server med bra ägare som tillåter alla spelare dessutom nybörjare,

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad om den utav en kompis sen så såg jag den på en reklam och tänkte kolla in den men blev senare fast i den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ha kul och vara social men dessutom hjälpa andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba som polis

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej unive är den enda jag kör på för tillfället andra servrar når inte upp till det unive har

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka