Nekad Swedie26 | Whitelist ansökning [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedie

Icke Medlem
Meddelanden
663
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198402752235/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Pedersen

Vad är ditt discord namn? Swedie#2268

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger Åkesson han är 22 år och föddes i Sverige. När han var 17 år gammal flyttade han till USA för att plugga därefter fastande han för landet och bor kvar. Den ända släktningen han har kvar är hans farmor, de andra dog på ett flygplan när han bara var 5 år. Greger har ett stort intresse för motorsport, bilar och att träna. Hans personlighet är rätt galen han gillar att ha kul men kan även bli väldigt seriös när något står på spel

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har en väldigt hög RP nivå och kommer bidra till att höja RP nivån på servern och är väldigt aktiv jag kan även alla regler och kommer ta detta 100% seriöst. och vill ha ett seröst jobb på denna servern för att ha kul

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja kan bidra till väldigt intressanta och roliga scenarios, bra RP, samt en stad där jag kan förgylla andras dagar likaså dem säkert kommer att förgylla mig med glädje. Dessutom kan jag alla FailRP regler och vet vad allt betyder

Hur hittade du Multistaden? En kompis rekommenderade så jag testade och nu kan jag inte sluta

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet skulle vara anställt på autoexpert och bli en mekaniker som kanske kan klättra högre upp med tiden, jag gillar bilar så det vore helt perfekt att få skruva och uppgradera olika bilar. Skulle även vara riktigt roligt att vara en polis. Sen får man inte glömma att ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har testat andra servrar men multistaden är helt klart bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka