Nekad Swedie26 | Chef-jobb ansökan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedie

Icke Medlem
Meddelanden
663
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Oscar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 235

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Mekonomen eftersom att jag vet att de inte har en chef just nu samt att jag har erfarenhet av jobbet. Det är även ett av de roligaste jobben i stan enligt mig. Eftersom att min karaktär älskar bilar och motorer. En chef skulle behövas nu så att allt fungerar bra med hur de jobbande där hanterar kunderna och se till att alla är aktiva och gör det de ska göra. Jag skulle även anställa mer folk för att försöka ha någon som jobbar hela tiden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Mekonomen tidigare vilket gör att jag har koll på priser samt hur lagning och allt sånt fungerarar, jag har även jobbat på Vianor som biträdande chef och Majalisa innan. Samt även biträdande på Securitas. Jag tror att allt jag lärt mig av mina tidigare jobb skulle göra mig som bra chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Greger Åkesson, han är 21 år gammal. Greger älskar bilar och pengar, en riktig livsnjutare. Jag personligen skulle beskriva han som en rolig men kanske även galen snubbe. Greger har jobbat som Mekonom i ett tag nu, fast nu var det tags att ta nya tag och försöka bli chef istället.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 2-5 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, multi är bäst

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka