Accepterad Swedie26 | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedie

Icke Medlem
Meddelanden
663
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198402752235/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: The Super Swede

Vad är din discord tagg? Sᴡᴇᴅɪᴇ#2268

Vem var det som bannade dig? Kazlick

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: snor tjänstefordon samt powergaming ~Kazlick. Återstår: 5 dagar 7 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snodde en polis samt sprang efter jag kraschat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg riktigt men jag satt i bil på väg någon stans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel, jag förstår att det jag gjorde var fel och jag hade inget och göra. Men nu har jag precis fått White list och kommer inte fortsätta bete mig dåligt. Eftersom att då kan jag skaffa jobb.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad för ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte snott en polis bil och rpa min skada

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att rpa bättre när det har varit en krasch. Även att inte sno tjänstebilar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka