Nekad Swedie | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swedie

Icke Medlem
Meddelanden
663
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Swedie

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Eevi Järvinen, och jag är precis som vilken person som helst här i Los Santos. Mitt stora intresse är bilar och motorcyklar, och även om min ekonomi är lite på det låga hållet just nu, hoppas jag snart hitta ett välbetalt jobb som kan fylla mina fickor. Jag siktar på att följa i min fars fotspår och arbeta hårt för att nå mina mål.

Min bror, Jokko Järvinen, har också nyligen flyttat hit till staden, och vi två är oskiljaktiga. Vi är alltid ute på äventyr, vare sig det är nattliga eskapader eller bara hänga runt på stan. Vi har stora planer för framtiden och hoppas kunna tjäna en hel del pengar här i staden, och kanske till och med bilda egna familjer. Vi inser att tiden inte är på vår sida längre.

Gymnasietiden var nog den tuffaste perioden i mitt liv. Jag hamnade i en dålig grupp som inte alltid var ute efter mitt bästa. Men nu har jag äntligen tagit kontroll över mitt liv och satsar på själv förbättring. Jag är stamgäst på gymmet och försöker verkligen hålla mig på rätt väg. Jag hoppas innerligt att min noggranna planering kommer att bära frukt och leda mig mot en ljusare framtid här i Los Santos.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som en rollspelskaraktär på servern kan jag bidra med olika element som kan förbättra RP-upplevelsen. Här är några sätt på vilka jag kan bidra:

Engagerande Dialog: Jag kan skapa realistiska dialoger och interaktioner med andra spelare som är relevanta för den specifika situationen och karaktären jag spelar.

Fördjupad Karaktärsutveckling: Jag kan arbeta på att utveckla min karaktärs bakgrund, personlighet och motivation för att skapa en mer intressant och trovärdig berättelse.

Samarbete: Jag kan samarbeta med andra spelare för att skapa intressanta berättelsebågar och konflikter som berikar RP-upplevelsen för alla inblandade.

Konflikter och Drama: Genom att agera i enlighet med min karaktärs personlighet och mål kan jag hjälpa till att skapa spännande konflikter och dramatiska ögonblick i spelet.

Immersiv Spelvärld: Jag kan bidra till att bygga en immersiv spelvärld genom att utforska och interagera med de miljöer och NPC:er som finns på servern.

Respekt för RP-regler: Jag kommer att följa serverns RP-regler och ramar för att säkerställa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Angående "spela för motpartens vinst i ett scenario" innebär det att du som rollspelare är villig att förlora eller acceptera negativa konsekvenser för din karaktär om det är det som skulle vara mest gynnsamt för berättelsen och andra rollspelare. Det handlar om att prioritera RP-upplevelsen och samarbetet med andra spelare över att alltid försöka vinna eller ha överhanden. Det kan göra RP-upplevelsen mer balanserad och intressant för alla inblandade, eftersom det skapar möjligheter för oväntade händelser och utvecklingar.

Hur hittade du Unive? Spelat tidigare på servern

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka