SweDevil | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SweDevil

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad heter du på discord? Peaky Blinder#9999

Ange ditt födelsedatum 24 Januari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ja sommarjobbar just nu från 8 till 14:45 så från 15 till 22 kan jag vara aktiv, sen så börjar jag gymnasium då ja måste satsa hårt i skolan så ja kommer senare bara kunna vara aktiv 1-2 timmar.

Berätta om dig själv Hej jag heter Sam är 16år gammal kommer börja gymnasium snart. Jag gillar att gymma och vara med vänner o familj. Jag spelar ibland med mina vänner olika spel som exempel Call of duty, League of Legends och så vidare. Jag är väldigt trevlig och är super glad, jag är också en person som gillar att hjälpa andra.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ett blivit jätte glad och så kommer jag direkt att starta med att hjälpa alla som står i väntrum, hjälpa streamers med att hålla streamsnipers borta. Jag kommer att hjälpa alla i servern och hoppas att få göra alla nöjda och glada.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ganska länge men i steam står det 216 timmar. Men jag tror jag har spelat nu i 1-3 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har gjort fel jag blev support på en annan server jag visste dock inte att man inte fick vara det så ja ber om ursäkt för det. Jag har alltid vilja vara support för att kunna hjälpa andra, jag har också alltid funderat på att bli support på unive men jag kände att jag inte var redo så nu tänker jag nu har jag inga roller så varför inte försöka bli support och stötta servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer försöka göra allt i min makt för att kunna göra servern till en mycket plats. Den är redan en super bra server men jag vill också kunna bidra med att göra servern ännu bättre och tryggare plats med resten av Staffs och support så hoppas jag att vi lyckas.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har inga erfarenheter men jag lär mig snabbt så jag kommer fråga andra supports eller staffs om hjälp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip när man åker runt och är osynlig och spanar så att alla sköter sig.
/tpm man tpar till platsen där man har satt sin destination på kartan/gpsen.
/goto (id) tpar till person man har skrivit id:et på.
/kick (id) sparkar en person från servern på grund av milt regelbrott.
/sqlban (tid) (id) (anledning) man bannlyser en person från servern på grund av regelbrott.
/sqlsearch (id) söker upp en persons namn som inte längre är inne.
/sqlbanoffline (hex-id/id) bannar personen man hittat genom sql search på grund av regelbrott.
/revive (id) gör att en person blir medvetande igen.
/toggleid gör att man kan se flera personers id över deras huvud.
/Dv gör att man tar bort ett fordonen eller flera fordon inom ett visst område.
/setjob (jobb) (id) ger en person ett specifikt jobb.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag är lätt lärd

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag har bara varit support i en dc server som jag inte är med längre (som sagt visste jag inte det jag ansökte inte till support i den där servern jag bara fick den). Om jag blir support i Unive kommer jag inte spela eller vara i någon server/dc server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, Jag har just nu inte medlem eller krim eftersom de blev indragna vet ej om det funkar att ansöka jag testade mig fram och hoppas på det bästa. Tack för din tid!

+rep ser bra ut och ser dig som en support som värkar kunna ta mycket av sin tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka