Accepterad SWEDEper | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SWEDEper

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ossian

Vad heter du på discord? SWEDEper

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu så söker jag jobb men bortsätt från det så spelar jag mestadels på Unives FiveM server.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlemm sen 14de september

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fått 1 bann den senaste månaden PGA Powergaming, Jag hade flygit av en bro och sedan körde iväg utan att RP'a mig skadad. https://cdn.discordapp.com/attachments/1163471141516628028/1163479739529441341/image.png?ex=653fb9f2&is=652d44f2&hm=afd2740650c56052703f98fc80aa355da96b4a2f56bec2ba5ff636eea684c8f7&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt är en vanlig spelare som har tillgång att ge varningar / banna folk under en kortare period som inte följer reglerna innom serven.

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag har sett jag vet inte hur många gånger folk har blivit påkörda i höga hastigheter och bara går där ifrån som att dom vore odödliga samt folk som bara hoppar ur bilar och skjuter från ingen stans så vill jag ha möjligheten att hjälpa till att "clean up the streets" på servern, jag gillar att spela på denna servern men tycker att det kan bli lite tråkigt när det inte är folk som följer reglerna som är utsatta. Jag tror även att jag har en chans att hjälpa till så att detta för att höja rp nivån och bibehålla folket som redan spelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innom SV kan vara T.ex. man ressar folk som igentligen skall vara döda (pga scenario eller "självmord) det kan även vara att man använder sin kraft som SV för att banna folk som igentligen inte har gjort något fel men endast irriterrar dig som person, det finns även tillfällen då jag har sett SV DV'a bilar som inte skall DV'as. Det finns många sätt som en SV kan "abusa" sina krafter på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka