Nekad swedenkan | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedenkan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? swedenkan#4728

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Pelle paltnacke är en snäll och trevlig grabb mycket hjälpsam och han är 29 år haft en bra uppväxt med hans mamma o pappa som bor i gävle i ett stort hus även som hade eget förtag som bilförsäling/mekaniker sen hände något tråkigt pelle fick höra att hans mamma o pappa hade vart med om en olycka och dom hade gått bort på sjukhuset, Pelle hamna hos en annan i familj i staden unive där han skulle fortsätta sitt liv med höga drömmar om att bli som hans mamma o pappa/ egen chef stort företag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska försöka bli chef inom mekaniker/bilförsäling och mitt mål är att folk ska alltid få så god hjälp med sina fordon när som helst, jag som person är trevlig och jag visar respekt med kunderna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man göra som den andra spelaren säger och vara rädd om man blir hotad/gissla och man ska inte alltid vinna sina scenarios hela tiden försöka spela med blir bara roligare så får man göra det bästa av det som händer så båda vinner

Hur hittade du Unive? har sätt det på youtube och vänner tycker jag ska prova

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka