Nekad swedenkan | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swedenkan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? swedenkan#4728

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Hej. Det här är min karaktär Pelle Paltnacke och är 29 år. När han var liten så hade han svårt i skolan och fick inte så mycket hjälp hemma med tex läxor och vardagssysslor. Pappa körde lastbil och var borta hela tiden och hans mamma bodde på behandlingshem för hon var tung missbrukare så han var oftast för sig själv. Mormor och morfar bodde i huset tvärs över gatan där Pelle spenderade mycket av sin tid. Pelle gillar allt inom bilar och motorer, ofta var han ute med morfar i garaget och skruvade med bilar.
Efter en trasslig uppväxt så är nu Pelle efter många år på rätt väg i livet och ska fortsätta leta en plats som han kan kalla sitt hem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Riktig seriös och inget ful spel, Jag kommer bidra med en härlig stämning.
Spelar ofta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där polisen jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Hur hittade du Unive? vänner youtube

Nekad, skriv mer och utveckla på frågan Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka