Nekad SwebeaztOG | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwebeaztOG

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SweBeaZt/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? SweBeaZt#6657

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Bill Olsson, och är en man på 1,87 meter, blont hår och har Kristallblåa ögon. han föddes 1995-06-25 och kommer från en litet by vid namn Jakkula Som ligger i Finland. Under hans uppväxt har det varit mycket bråk mellan hans föräldrar på grund av hans pappa var alvarlig alkohol bekymmer. Bill hade en storebror som tyvärr tog sitt liv på sin egen 10 års dag, hans bror hade det inte lätt alls, han var den som fick ta mest skit under barndomen, med mycket av slag, straff och utskällningar, han hade det helt enkelt inte lätt alls. jag är riktig ledsen nu i efterhand att jag inte gjorde något åt när mina föräldrar misshandlade min bror, jag bara stod där och blunda. Jag hade det tufft som sagt och har hamnat fel flera gånger i livet, när jag kom in i tonåren började vi göra riktigt dumma saker, inbrott, vi började med att smuggla flera liter sprit till gruvan från finska gränsen, några av killarna fastnade även i grova missbruksproblem så som olika substanser och stark sprit. Efter att jag levt ett kriminellt liv i ungefär 5år så dog tyvärr min bror, mina föräldrar hade dödat min bror fysiskt han orkade inte med längre och ansåg att det var den ända utvägen. Ungefär två veckor efter att han gått bort så är det jag som får ta skiten från mina vårdnadshavare, jag förstår hur tufft brorsan hade det och väljer att sent på natten boka att tog långt långt bort, jag hittade en biljett till Helsingborg Jag skulle alltså fly allt och leva självständigt när jag bara var 17år. när jag väl kom fram till Helsingborg så tog jag olika bussresor runt om i Skånes alla fina platser , det var väldigt ovant för mig eftersom att den största staden jag varit i var inte en stad utan en liten by i Finland, tillslut kom jag fram till en stad som heter Unive den såg riktigt fin och hemtrevlig ut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med roliga & utvecklade scenarion. Jag kan även bidra med social rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har testat den nu i några dagar och känner att denna servern är nice och har trevliga människor och det känns bara som att jag kan ha väldigt roliga scenarion på servern.

Hur hittade du Unive? för ca 1-1,5 år sedan så tipsade min kompis om denna servern och det var då den hette multistaden och sen när den byttade till unive så lämnade jag men nu har jag hittat tillbaka till Unive och vill testa rpa på den för jag har hört den har bra rp nivå

Vad har du för mål med ditt rollspel? ahh, att försöka nå en bra rp nivå för min karaktär så jag kan sprida roliga scenarion och bidra med god rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Nej jag har faktiskt inget mål med servern för att om jag har ett mål så måste jag klara det sen när jag väll gör det så kommer jag börja tycka att fivem blir tråkigt "detta har hänt innan" så just nu så kör jag spontant med hjälp av min karaktärs bakgrund.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka