Nekad swean12 | Medlem ansökning [NIPPEL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swean12

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? swean12#5050

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Mustafa Habib och han är 23 år gammal och han är ganska arg av sig och blir lätt irriterad, men han har haft en väldigt tuff barndom han kom in i kriminaliteten väldigt tidigt och då så började han sälja droger och sådant, eftersom han familj hade det svårt för pengar dem bodde i ett väldigt fattigt område i Rinkeby och där pågick det väldigt mycket kriminalitet. som jag skrev innan han började med kriminaliteten i väldig tidig ålder. Och han kom in i kriminaliteten för han började vara med fel personer. Och då så började han "kompisar" ge han massa med pengar och klockar och massa dyra saker, så han började ju såklart hänga med dem, Och långsamt dras in i kriminaliteten. Men efter några år som kriminell så ångra han det och försöker ta sig ur det kriminella livet, Och han försöker komma på en plan som kanske kan ta ut han ifrån sitt kriminella nätverk. Och han gjorde planen och utförde den perfekt och är nu inte med i nätverket. Och efter han lämnade nätverket så flyttade han till Grekland och skaffade sig ett jobb som polis och så har han hittat en fru och fick 3 barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en rolig och social rp till servern, och jag har varit medlem här på unive innan och då kunde/kan jag alla regler och alla krim regler, och jag hade/har en väldigt bra rp nivå, Och sedan så ska jag bli medlem för att jag kommer inte göra samma regelbrott igen som jag gjorde förut. Och jag kommer göra scenarios där både medlem och icke medlemmar kommer kunna va med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela så att motparten ska ha det roligt också och inte spela bara för att man själv ska ha det kul. Och man ska göra scenarion där alla kan ha det roligt och ha en chans att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive inom youtube och drobz

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka