Nekad swealex2020 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swealex2020

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247543854/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? swealex2020#1035

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svante Andersson och han är född 2000-06-12 i Sverige men är uppväxt i Stockholm. Svante Anses vara en person som kan både vara snäll och arg och det beror på vilket humör han kan ha och hur snälla folk är mot han. som liten hade Svante ett tufft liv. det börja redan vid 8 års ålder dog hans mamma dog i canser. Svante blev en helt anann person när hans mamma dog. han slutade hänga med vänner, sina bröder, sina kompisar i skolan och fler. tills slut Svantes Pappa fick någ av det och började ta med Svante till pappans jobb. Svantes pappa var en stolt pappa och tåg han om Svante väl som liten. Svantes Pappa jobbade på en bil affär där man sålde bilar då Svantes pappa visade allt han kunde vissa som Systemet på bil Affären. Ju mer tiden gick så Fick Svante mer intresse för att hjälpa folk som ville hjälpa bilar. Och för 1 månad sen såg han i en tidning att en bil affär här i staden sökte fler kollegor. Och det är därför han har flyttat in i den här staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på servern på grund av att jag vill göra stor skillnad på servern. jag vill göra ett så stort community som möligt och försöka få upp denna servern till den bästa servern som finns. jag har liksom spelat på andra servrar för men inte hittat den räta förns nu då jag har ett bra rp och typ aldrig bryter mot spel reglerna. ni kan lita på mig. jag kommer ochså ha ett bra rp som kommer kunna göra så att jag kommer försöka bli upphöjd och kunna få vara staff en dag vilken min dröm är här på denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja framför allt kommer jag bidra bra rp inom jobbet på sras jag kommer sköta jobbet och försöka hjälpa andra i svår senarios som är svåra. jag kommer ochså bidra bidra med att ni får ett bättre community och försöka så att inga lalar fast varenda dag folk gör de men jag ska försöka

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ibland låter sig själv förlora för att det ska bli en bättre RP, tex att man inte sjuter ihäl snuten utan låter de ta in en i förhör osv. alltså att man ibland spelar för motpartens vinst för ett bättre RP tillfälle

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att mina kompisar i skolan spelar rp och dom spelar på unive. dom har sakt att unive är jätte bra och du får lära dig nytt hela tiden. och sedan har jag sett på några youtubers som spelar på unvie. och det är så jag upptäckte unive

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka