Nekad swealex2020 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swealex2020

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247543854/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? swealex2020#1035

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svante Andersson Han är 22 år och flytade in i staden för 4 månader sen han har nyss blivit av med sin medboragre skap och vill ha tillbaka den som liten var Svante en person som var ganska snäll var en person som man kunde lita på nu när han har blivit lite äldre så har han blivit lite mognare. just nu har han ett intrese för att vara en bussins man och sälja saker framfört allt bilar. han favrit mat är hamburagre med ett glas vatten det äter han oftast hela tiden om dagarna

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska vara med för att jag kommer skapa ett bra communityt och mycket väldigt positivt, genom min roll som bussins man vill jag att arffärs grejerna går upp i spelet ska bli ännu mer verkligt. plus att jag kommer bidra med att hålla alla bussins saker i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra hög rp nivå jag kommer ochså göra mycket goda gärnigar för folket och sånt och att hjälpa mycket folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ibland låter sig själv förlora för att det ska bli en bättre RP, tex att man inte sjuter ihäl snuten utan låter de ta in en i förhör osv. alltså att man ibland spelar för motpartens vinst för ett bättre RP tillfälle

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att mina kompisar i skolan spelar rp och dom spelar på unive. dom har sakt att unive är jätte bra och du får lära dig nytt hela tiden. och sedan har jag sett på några youtubers som spelar på unvie. och det är så jag upptäckte unive

Nekad, utveckla Berätta om din karaktär. & Vad kan du bidra med till serverns RP? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka