Nekad swealex2020 | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

swealex2020

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247543854

Ditt Hex-ID: 11000014cba4e2e

Vad är din discord tagg? swealex2020#1035

Vem var det som bannade dig? Amo_147

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ig, pratar utanför spelet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag snackade utaför rp när jag sa ingame hmm utanför rpet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det var så här att jag och min kolega var i senriot detta några skull gifdta sig på ön efter bröllopet började vi åka ifrån då bestämmser sig min kollega att gå in och köpa mat. dom kommer det en person som är helt ny på serven som är utan kläder och har inget hår. och sätter sig i förarsätet. det då jag börjar rpa genom att rpa me /me drar ut han men han rpar inte tillbaks. det är då jag raporterar till er staffs och säger att ni ska kicka han för ahn ej rpar med plus att vi samtidgit säger att han ska hoppa ur bilen men då han svarar tillbaka nej det är min bil vilekt det inte är. efter ett litet tag så hoppar han ut och vi tänkte yess äntligen. och sen började vi åka ifrån ön då bilen paja så då gick min kollega ut för att latga bilen och då kommer vi till det jag sa. och det jag hmm.... utanför rpadet hatar folk som är nya på servern och ej rpar med. och det är då han svarar till baka alltså min kollega. aa jag ochså. och sen efter det så stängs mitt spel ner och jag blir bannad. min kollega blir ochså bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså båda och tycker. om jag ska komma till mitt fel så är det att jag pratade ooc ingame vilket jag trodde att man fick och fick reda på att man inte fick. vilket har lärt mig nu. och ny till staffens fel istället för att dirr banna mig i 3 dagar så skulle han typ kunnat skrivit /m mitt id ingame och sakt du får inte säga så där ingen mer. då jag hade sätt det och svarat tillbaka uppftattat händer aldrig igen . eller kanske gett mig en kick och sakt i kicken du får inte säga så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var en power gaming och en annan var lall för typ 3 månder sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? faktiskt ja jag kanske hade kunnat om staffen som hade bannat mig sakt till i ett /m meddlande och faktiskt sakt till istället bara för att banna 3 dagar utan säga någonting

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte så igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka