Nekad swealex2020 | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swealex2020

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? swealex2020#1035

Ange ditt födelsedatum 27 Februari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardag 15:00- 23:00 Helg 12:00- 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) total 11 på min gamla karaktär men på min nya har ja inga banns

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? en Servervakt för mig är en person som hjälper Alla Stafs och helpers! En Servervakt bannar och kickar folk om dom gör fel ingame eller beter sig bara allmänt lallig. En servervakt för mig är en perosn som har spelat på serven väldigt länge och har modet i säg för att kunna ta i mot rollen. Servervakten kan ochså en som kan alla regler som jag sa för och den är inte allmänt lallig. Jag vill kunna Hjälpa Helper och staffsen då det väl behövs så folk kan lära sig att sluta lalla hela tiden

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Okej Jag är lämplig som servervakt för att jag Är en mogen spelare. Jag kan alla regler och har börjat sluta lallat. Den Servervakten som jag skulle vara skulle jag Ha koll på allt till punkt och prikat och inte göra ett minsta fel. vilka folk gör. Min rp Är hög då¨jag inte vill vinna varenda senario bara för att ha makt. jag Känner ochså att det är kul att förlora ibland då jag kan hur kul ändå i massa senarios.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En servervakt Är snäll, Lojal Trevilg Rolig att rpa med stor före bild. allmänt inte lallig det är någ en bra servervakt för mig!

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Sv abuse är när du använder dig av sv kommandon i ett syfte som är icke tillåtet t.ex. om du dör i ett scenario så kanske du revivar du dig själv för att man vill slippa ett visst scenario så som ett sjv scenario eller liknande

Tack för mig

Nekad, utveckla samtliga punkter. Du får göra en ny ansökan om en vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka