Accepterad Swe_vidoe | Medlem ansökning [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe_vidoe

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Vidar

Vad är ditt discord namn? swe_vidoe

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Blixten Akela 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, kreativ och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Blixten föddes i en fattig håla i Danmark han bodde med båda sina föräldrar ända tills hans pappa dog i cancer. På dödsbädden sa hans pappa att blixten alltid skulle försöka lyckas i livet. Blixten tog med sig det och ny kämpar han med att bli miljonär på sitt sätt. Blixten har nu flyttat till en ny stad i hopp om att han kan göra rätt för sig och lyckas med det han lovade sin far.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med e bra och social rp, jag pratar alltid med folk innan gör saker och ting. Jag kommer se till så att de jag rpar med har en bra och rolig stund samtidigt som alla parterna följer reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla kan vinna i ett scenario. Även fast man har planerat ut ett helt scenario i hopp om vinst så kan alla som deltar i scenariot vinna för om det bara skulle vara en del som vann så skulle rpn inte vara lika rolig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag var ny till rpn så körde jag på någon och då blev jag bannad efter det så förstodd jag att använda sitt fordon för ett övertag inte är korrekt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,vdm,fear rp, NLR, sunt förnuft, powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive tidigare och har bra erfarenhet har bla även varit staff.

Deltar på annan rp server

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Bra att det det var nej där, när vi ändå är inne på detta så vill jag att du utvecklar följande:

Kan du ge exempel på några av serverns regler? - här ska du förklara reglerna med meningar.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Bra att det det var nej där, när vi ändå är inne på detta så vill jag att du utvecklar följande:

Kan du ge exempel på några av serverns regler? - här ska du förklara reglerna med meningar.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
Rdm: att du dödar något utan anledning
Vdm: Du dödar någon med ditt fordon
Power gaming: Att du tex inte rpar på skador
NLR:Att du rpar på scenarion som du tex har dött i utan att ha fått de återberättat
Fear rp:Att du tex inte ger upp ngn riktar vapen.
Vill du ha mer?

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka