Accepterad Swe_vidoe | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe_vidoe

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059928984/

Ditt Hex-ID: steam:1100001418b8798

Vad är din discord tagg? swe_vidoe

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig för mitt custom ljud jag hade, jag ska vara rak och ärlig med att jag inte visst att man fick ha det. Jag vet att man inte fick ha tracers och crosshair och sånt men ljud hade jag ingen anning om nu i efterhand kan jag förstå min ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt är lite oklart eftersom jag inte har fått något svar från fille men jag antar att han såg ett klipp i vår gäng chatt som jag hade skickat där man hör att jag hade cusom ljud och jag antar fille såg det klippet och tog åtgärder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att det var en korrekt ban eftersom det ljudet jag hade kan ge mig fördelar i scenarion. Jag förstår fullt ut varför jag blev bannad 0och jag kan absolut stå för mina hanldigar och jag förstår fullt ut varför fille valde att banna mig.. Som sagt tycker jag att Fille gjorde helt rätt i att banna mig, men jag tycker att en perma ban ifrån fivem och en ban ifrån discord var lite överdrivet. Jag tycker att låsa ut mig ifrån unive Community och inte kunna förklara mina handligar inte var korrekt. Allt jag vill är att ha ett svar jag vill ha ett svar om varför jag blev perma bannad och varför jag fick indragna roller, jag står så klart upp för mina handligar och vet nu varför jag vart bannad. Jag tycker bannen i sig är väldigt korrekt och vet varför jag nu vart bannad. Någonting jag inte tycker var korrekt med denna ban är att fille banna mig direkt ifrån både unive dc och ig. Jag tycker att fille borde har sagt till mig innan hur allting låg till och förklarat vad jag gjorde fel så jag vet exakt vad det är för något jag kan förbättra. Men ifrån filles perspektiv förstår jag fullt ut varför han banna mig och hela bannen skyller jag såklart inte på någon annan förutom mig själv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den största bannen jag har fått är typ krim utan krim vilket var i typ 2021 men utöver den bannen har jag bara fått små bans som sv bans och felaktiga vdm bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga staffens innan om det var okej med custom ljud och speciellt ett sånt custom ljud som jag hade, jag hade kunnat läsa igenom reglerna mer noggrant och se till så att det här aldrig hände. Jag hade kunnat läsa igenom reglerna en extra gång och tagit reda på om det var okej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att custom ljud som kan ge dig fördelar i scenarion inte är okej och ibland är det bättre att fråga innan man tar snabba beslut. Det är bättre att fråga folk som vet innan man bara gör. Jag har lärt mig att ljud där man hör om någon går på andra inte är okej. Om jag blir unbannad kommer jag såklart förbättra min rp och se till så att såna här misstag aldrig sker igen och jag kommer se till så att jag läser igenom reglerna extra noga om jag får en chans till att rpa på unive vilket jag hoppas händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka