Nekad Swe_Claps | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198837451554/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Hallbäck

Vad är ditt discord namn? RealNizze#6313

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Jag är 21 år gammal. Och jag växte upp i en stad som heter Stockholm. Och jag har väldigt mycket intresse för bilar för när jag va 10 år gammal såg jag min första bil och jag tyckte den va jätte cool och sedan dess har jag haft väldigt mycket intresse för bilar. Jag kan mycket om dom osv. Jag är en väldigt rolig snäll person jag håller inte på med kriminalitet osv. Jag har också väldigt mycket intresse för datorer och nät jag blev 14 fick jag min första dator men jag hade ju en mobil innan de så jag sökte upp allt om datorer och sen hade min pappa en verkstad där jag kunde mecka med bilar eller min dator.
Jag har två syskon en bror och en lila syster. Och mina föräldrar.
Vid 19 års åldern fick jag min första bil en BMW M2 som var vit och hade tonade rutor.
Sen fick jag mitt första jobb och då jobbade jag på postnord som jag tyckte var roligt i 1 månad sen slutade jag och testade på andra jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på denna servern i snart tre månader och har märkt att det det finns mycket mer att göra om man är medlem t.ex kan jag söka ett bättre jobb än postnord något som jag och min karaktär brinner för. Jag försöker alltid förbättra mitt rp och jag kommer satsa ännu mer på seriöst rp om jag blir medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns så mycket aktiviteter på denna servern och jag har testat nu i 3 månader och jag tycker att kommunikation är bra och rolig. Och jag vill gärna jobba på meko eller vianor eller som polis.

Hur hittade du Unive? Mina polare tippsade om den här server. Också testade jag på coh sen tyckte jag den var rolig att spela om man tar rp på ett bra sätt. Ovh jag sökte på lite svenska servrar ochså hittade jag denna.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna göra rpa så bra som möjligt
Och kunna skaffa ett bra jobb och sen köpa hus och skaffa många fin och fetta bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre och att bidra till att göra andra bättre. också att lära mig mer om att rpa. jag vill också kunna bidra till att göra servern bättre genom att både lära mig själv men också på vägen kunna lära ut det jag vet om rp till andra så att de också kan bidra till en bättre server, en bättre rp men också ett Community

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället men har varit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka