Nekad Swe_Claps | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198837451554/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Hallbäck

Vad är ditt discord namn? RealNizze#6313

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Noah växte upp i Stockholm han mamma och pappa hade växt upp i Skåne och Dalarna.
När Noah var 12 år gammal lämnade hans pappa han för jobb men när han blev 15 år var han fortfarande inte tillbaks. Noah var väldigt ledsen för hans pappa var alltid där för han men sen bara förändrade de sig. Men sen började Noah glömma de och började starta ett riktigt liv. Han fick många vänner och då blev Noah alltid glad. Noahs bästa vän var Ludde han gick på samma sporter. Dom kände varan väldigt bra.

Noah gillade att köra bil och ville bli en bra bil körare, Noah gillade oxå att spela fotboll. Och när han fick göra dom sakerna blev han alltid glad och hade roligt. Han vänner och Noah hade en liten värkstad och där fixade dom bilar läste om dom.
Och nu kan Noah allt om bilar. brevid deras värkstad hade de en fotbolls plan så efter de hade ätit gick de och spela.

Noahs humör: Glad, Rolig, Trevlig, Omtänksam, Noah var helt enkelt en väldigt bra person. Och sen började han leva sitt liv bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill rpa på ett bra och roligt sätt med folk och ta det väldigt seriöst. Jag har många enfarenheter från andra servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man kan göra typ allt man vill och jag gillar servern väldigt mycket till hur den ser ut hur alla är mot varan osv.

Hur hittade du Unive? Mina polare tippsade om den här server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna ha det roligt med andra och kunna skaffa nya bra vänner. Och att kunna rpa på bästa sättet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få ett bra jobb och vänner och sen kunna bli nån bil försäljare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället men har varit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka