Nekad Swe_Claps | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198837451554/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Hallbäck

Vad är ditt discord namn? RealNizze#6313

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah Hallbäck och Noah växte upp i Stockholm och han har två syskon båda är 7 år gammal. Och när Noah var 7 år gammal började han få intressen av bilar och datorer. Och då lånade han sin pappas mobil för att söka upp fakta och de.
Och hans pappa hade en stort garage med många verktyg och där gillar Noah att va. Varje dag gick Noah dit sju på morgonen och meckade med sin nya dator han fick när han var 14 år gammal och han meckade med en liten mini copper. Och ibland kom hans vänner över och hjälpte till och i 7 år och sen efter de blev dom klara med bilen och eftersom har var 20 då fick han körkort så då började han köra sin bil som var full trimmad och full pimpad.

Noah är väldigt trevlig och omtänksam han hjälper alla som hans kompisar gjorde.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på denna servern i snart 3,5 månader och har märkt att det det finns mycket mer att göra om man är medlem t.ex kan jag söka ett bättre jobb än postnord något som jag och min karaktär brinner för. Jag försöker alltid förbättra mitt rp så bra som möjligt och jag kommer satsa ännu mer på seriöst rp om jag blir medlem. Och jag gillar väldigt mycket det hät för har drömt om att göra detta sen jag var 8.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Man kan göra typ allt man vill och jag gillar servern väldigt mycket till hur den ser ut hur alla är mot varan osv.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsade mycket om fiveM och sen Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa bra jobb och många fina bilar och att rpa på ett bra sätt.
Och att göra servern mycket roligare.
Jag vill också ansöka om polis för att skydda staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna kunna få ett bra jobb som polis och ha många fina bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället men har varit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka