Nekad Swe_Claps | Chef-jobb ansökan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill bli på Falck.

Vad heter du IRL? Noah hallbäck

Vad heter du på discord? RealNizze#6313

Hur gammal är du? 14 år IRL 21 i spelet.

Hur många timmar har du på Fivem? 150 timmar ish.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För tillfället finns det ingen chef och då vill jag passa på att ta de jobbet eller ansöka. Och för tillfället jobbar jag på postnord och jag vill byta jobb till ett mer roliga och t.ex jag som jag är specielt intresserd av.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju gillat bilar osv vidare sen jag va liten jag vet hur man ska bete sig inom chef jobbet för jag har jobbat på båtbolaget tidigare.

Berskiv din karaktär? Jag heter Noah Hallbäck och växte upp i Stockholm. Och jag har två syskon. Men när jag va 7 år gammal så fick jag intresset av bilar och datorer och att mecka med datorer och bilar. När jag blev 8 visade min pappa sin verkstad med massa fin verktyg och bilar osv. Och då fick jag min först bil av min pappa och då började jag lästa på mycket om allt man skulle mecka med. Och när jag var 14 år så bjöd jag in minna vänner och mecka med mig. Vi meckade varenda dag tills jag blev 20 år och då fick jag min bil sam var en Saab 9-5 full trimmad och pimpad men oxå chipad.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? oavsett om jag inte är chef eller inte det finns ingen bättre rp server än detta.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spelar med min vän Neo och försöker få nbya vänner.

Har du läst våra Regler? Jag har läst grund regler och lite mer.

Tillbaka