Nekad Swe_Claps | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837451554/

Ditt Hex-ID: 11000013448cb22

Vad är din discord tagg? Nixxe#6313

Vem var det som bannade dig? Sniffax

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var länge sen jag var bannad. Men det var för att jag sköt utanför sjuk huset. Men de va dsynk.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de hade bevis på att jag gjorde i logsen. Och för att jag inte kunde roll spela kriminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade lite bråk med en kille som va kaxig och ville möstas upp och aa. Och sen började vi köra efter han och sen stannade han och började skjuta, Så vi sköt ochså och dödade han även en som var med han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt. Men enligt logsen gjorde jag de men jag hade haft ett annat så problem förut och då stod det att jag sköt men de gjorde jag it. Men jag har verkligen lärt mig av allt, Och jag vill verkligen bara kunna spela på denna server för jag tycker den är rolig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De va för POWERGAMEING och först viste jag inte va de va sen läste jag reglerna osv. Och jag lärde mig av alla regler vad man inte skulle göra och vad man skulle göra. Nu vet jag alla regler inom rollspel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat, Inte ha pistolen uppe så den it hade hänt och tänkt mera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig allt och nu efter min ban har jag spelat som kriminell på gäng serverar och jag vet allt om hur man ska rollspela som kriminell.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka