Nekad Swe_Claps | Ban överklagan [Rasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198083516914

Ditt Hex-ID: 11000010758a9f2

Vad är din discord tagg? Noa<3#6313

Vem var det som bannade dig? Vet inte säkert, men kanske: ~Al3x eller någon med ett ryskt namn som står i rubriken, kan inte skriva det.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit permanent avstängd för: kom support! omgående ~Al3x Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag inte riktigt vet vad jag har gjort, kan jag inte svara på detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Stod i kön till en bilaffär och pratade med andra, så jag kanske har sagt något otillåtet?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom jag inte riktigt vet vad jag har gjort, kan jag tyvärr inte säga om den var rätt eller fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förra ban var för powergaming, och det kommer inte hända igen, det kan jag lova.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag inte riktigt vet vad jag har gjort, så kan jag inte svara på detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom jag inte riktigt vet vad jag har gjort, så kan jag inte svara på detta. Men om jag får reda på vad det är så kommer jag så klart ta lärdom av det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka