Accepterad Swe_Claps | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837451554/

Ditt Hex-ID: 11000013448cb22

Vad är din discord tagg? NIxxe#6313

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc ~Al3x. Återstår: 0 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde halv ooc via ''dag drömmer'' och de förstår jag helt. Och jag tycker staffsen gjorde rätt. Enligt mig va det inte bara jag som gjorde de men jag fröstår helt vrf de valde banna mig och har frågat lite folk och jag fröstår att de verkligen inte va okej. Och kommer inte mer hända och jag förstår väldigt mycket vrf de valde göra de samt tycker att de är helt rätt och detta kommer inte mer hända jag som vet att andra många ochså gjort de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och byte kläder och sen skulle vi snacka om en sak så då skrev jag ''dag drömmer'' och jag gjorde de för min kompis gjorde de och då gjorde jag de sen vart han bort och sen jag. Och vi snackade om lite saker i discord därför gjorde jag dag drömmer för skulle snacka med en grabb i discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var verkligen inge felaktig ban jag håller med Al3X att de inte va felaktig ban det var bara jag som inte viste om inte gått ip rp introduktion och de kommer jag göra framöver så inget sånt händer och jag kommer inte göra om det. Aldrig mer och kommer alltid hålla med mig de så det inte händer igen kommer samt inte bryta mot de reglen igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan vart jag bannad för jag inte kunde va kriminell och då viste jag inget om kriminell även om jag var det och de har jag tat med mig sen dess och kommer inte hända mer det kan jag lova. Jag har lärt mig av alla fel jag gjort på denna servern och allt de jag gjort kommer inte hända mer igen. Samt de som hände nu jag viste inte att man ej fick de för jag gjorde en annan ban överklagan förut och då skrev jag att man kunde ksk skriva ''dag drömmer'' istället och då gjort jag de men då var de vist fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat lämna eller gått bakom en byggnad eller gjort en position som bevisade just ''dag drömmer'' eller bara inte gjort ngt man kanske kunde skrivit är väldigt trött eller ngt liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att även de är Halv OOC och de kommer aldrig mer hända eller kommer ha det i mitt huvud hela tiden jag spelar på denna servern. Och jag lovar det inte kommer hända igen. Jag har lärt mig allt inom de som halv ooc och kommer inte mer hända. Kommer även gå på rp introduktionerna som hjälp så inget mer sånt här händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka