Nekad Swe_Claps | Ban överklagan [Murphy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thiago891

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837451554/

Ditt Hex-ID: 11000013448cb22

Vad är din discord tagg? NIxxe#6313

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc ~Al3x. Återstår: 0 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde halv ooc via ''dag drömmer'' och de förstår jag helt. Och jag tycker staffsen gjorde rätt. Enligt mig va det inte bara jag som gjorde de men jag fröstår helt vrf de valde banna mig och har frågat lite folk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid en kläd affär och byte kläder och sen skulle jag göra en sak sen vart jag bannad för ''dag drömmer'' HALV OOC Och jag menade inte att va afk jag ville rpea på det men det blev bara fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban utan de var mitt fel som valde att skriva de som halv ooc och de var helt mitt fel och kommer inte mer hända utan jag förstår de nu. och kommer alltid göra de.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg var kriminell då och då viste jag inget om de då och jag har lärt mig av alla min bans jag haft och kommer alltid ha med mig de. Och då riktade vapen utanför sjukhuset tror jag och jag har lärt mig väldigt mycket efter de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat lämna eller göra ngn post som ser ut som jag drömmer eller ngt eller bara lämnat. Jag skulle inte försöka va afk eller ngt jag vill bara rpea jag hade typ en post som var lite så som såg ut som jag var trött eller drömmer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har verkligen lärt mig efter de och kommer verkligen inte hända igen och kommer gå på dom RP-introduktion och de kommer jag göra nog fram över.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka