Accepterad Swe4ces | Ansökan till Servervakt [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Syi

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elie

Vad heter du på discord? 💧Swe4ces/Adam💧#1046

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. varje dag om inte något förhindrar de

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,5 år jag har gåt med sen slutat men inte gåt med en ny rp server

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit avstängd kasnke 5 gånger men alla vart felaktiga och överklagat dom

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att hålla sig borta från sv-abuse. En servervakt ska också se till att alla ska bete sig och rpa bra, det är därför en servervakt ska hålla sig vid hög rp nivå så att andra ska ta efter sig vad hen gör. En servervakt ska kunna minst rpa helt normalt och samtidigt underlätta alla andra arbeten för alla staffsen. En servervakt kan också dva bilar som inte ska vara där de kan

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har rpat här i cirka 1 år och jag märker ju själv att servervakter och staff är inte överallt därför vill jag underlätta för dom så de blir lättare. Jag hjälpa till att få bort problem spelare på denna server jag själv är en ganska så seriös spelare eftersom jag har fått 1-2 krim varningar på 1 år jag vill bara hjälpa till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att man missbrukar sina servervakts perms för att till exempel att man ska vinna i ett scenario eller kickar folk för ingen anledning. Exempel på att göra Korruption är att man ska ha på toggleid under scenario så att man kan se folk som försöker gömmer sig i buskarna eller nån annan plats. Eller att man reser en av sina vänner att pågrund att av en Bugg utan någon klipp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka