Nekad Swe4ces | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Syi

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elie

Vad heter du på discord? Swe4ces#1046

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv nästan varje dag om inte jag har prov elr liknade

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år men jag har varit medlem 3 gånger tidigare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit avstängd kasnke 4 gånger men alla vart felaktiga och överklagat dom

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att försvara servern från lallare problem spelare och underlätta för staffsen

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag anser att de är inte tillräckligt många servervakter i servern för de kan ju inte lösa alla problem när just några har de så jag vill ställa upp för servern och hjälpa till och underlätta för staffs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption=Korruption är ett samlingsbegrepp för att ge och ta emot muta, trolöshet mot hen och att utnyttja sin ställning för att uppnå en fördel för egen eller annans vinning. en server vakt kan använda sig av de om de vill till ex spawna vapen till sin egen vinning eller annans Abuse= är när en staff till ex när de revar någon felaktigt då abusar du permsen staffs kan använda sig av de när de har dött och revar sig eller vill ha ett vapen för att gå plus på de
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top