Nekad Swe4ces | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Syi

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elie

Vad heter du på discord? Swe4ces#1046

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? de var en kille som hette pluto och hans kompisar som ansökte till medlem men väntade då i flera timmar för en intevju så jag vill hjälpa till så de kan bli medlemmar snabbare och rpa fortare

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att jag är aktiv och gillar att jobba och är även trevlig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska alltid bemöta andra på ett trevligt och rolig och även bömta men RESPEKT! jag säga
bemöta andra som du själv vill bli bemöten

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? vara medlem i unive! att de är något bättre och medlemmarna är bättrre rpare än icke medlenmar eftersom när jag ser själv så kan detta ske ibland att medlemmar rpa sämre än dom som inte är medlemmar. Därför vill jag göra skillnad och jag vill ta in de bästa och neka de som inte kan så mycket om rpn! jag ska göra mitt bästa att man är mer speciell om man är medlem i UNIVE

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att du ska kunna alla grundrelger och lite om social rp!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? för mig är det stort du måste jobba hårt för att se till att människan är en person till unive

Hur ser din aktivitetet ut? online nästa varje dag vissa dagar är jag inte online för jag har fotboll cuper och träningar och matcher

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja faktiskt att jag känner att jag kan faktiskt jobba inom Staff teamet för jag har stor erfarenhet av att vara staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka