- Meddelanden
- 74
- Reaction score
- 1
Vilken chefs-position ansöker du till?
Galaxy Nightclub
Vad heter du i verkligheten? Robin
Vad är ditt användarnamn på discord? SWE2025
Ange ditt födelsedatum: 17 December 2009
När fick du medlemskap på Unive? Jag råkade radera dc en gång och då förlorade jag mitt medlemskap men så fick jag det igen den 8 januari fick jag igen men annars så har jag varit medlem i typ 1 år tror jag så det är nice
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit anställd på marja lisa där fick jag ju kunnig het att sälja saker även bemöta kunder på bra sätt jag har även jobbat på det mästa
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag vill göra det till en rolig upplevelse att komma till
Galaxy Nightclub å hänga , vi ska ha öppet varje dag på så sätt kan man få mera kunder samt Anställda jag skulle även fixa priser/events och massa annat roligt samt jag skulle vela se vad som går att uppdatera med
Galaxy Nightclub som typ möbler eller vad som helst som gör det mer trevligt
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? typ varje dag mellan 8-10 timmar så ska spendera mesta tid på jobbet
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Robin
Vad är ditt användarnamn på discord? SWE2025
Ange ditt födelsedatum: 17 December 2009
När fick du medlemskap på Unive? Jag råkade radera dc en gång och då förlorade jag mitt medlemskap men så fick jag det igen den 8 januari fick jag igen men annars så har jag varit medlem i typ 1 år tror jag så det är nice
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit anställd på marja lisa där fick jag ju kunnig het att sälja saker även bemöta kunder på bra sätt jag har även jobbat på det mästa
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag vill göra det till en rolig upplevelse att komma till
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? typ varje dag mellan 8-10 timmar så ska spendera mesta tid på jobbet
Har du läst våra grundregler? Ja