Inaktuell SWE2025 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .

SWE2025

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: SWE2025

Ange ditt födelsedatum 17 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag e aktiv älskar serven kan reglerna och tycker det behövs förstärkning så jag kan verkligen bidra med aktivitet samt bidra till att serven blir bättre jag tycker om staff arbete , jag har också varit Staff en gång tidigare så kan lite

Vad tycker du inte fungerar på Unive? aså allt e bra men lite bättre staff aktivitet kan väl lösas

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vara aktiv , snacka ,samarbeta för att sedan kunna göra ett bra staff jobb ,

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? väldigt viktigt med tanke på att staffs ska vara en stark och bestämd resurs för serven , man ska ta sig tid till varje /report/help och ej bara markera den löst !

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag spelar 90% av min vakna tid så det blir en del aktivitet , samt rpa kommer jag så klart att rpa men inte alls lika mycket som staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? 8 januari

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja en gång !

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? MVH swe2025

verkligen en +rep! lätt bästa staffen unive haft genom tiderna!

+++rep Riktigt skön grabb, är väldigt pratglad och tror han skulle göra ett jättebra jobb som Staff

-rep han blir 12ad och håller e och kommer tillbaks och rpar

Tillbaka