Nekad swe10000 | Medlem ansökning (Persson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

swe10000

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/swe10000

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Swe10000#5559

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 1997

Berätta om din karaktär. Hej Markus heter jag och jag är en kille på 38 bast. Jag söker nu jobb utanför militären pga spliter skada jag fick i afghanistan. Jag besparar er historian i mitt CV men det är ingen skada som hindrar arbete framöver.
Min tid i militären va en mycket utväklande tid och trevlig endå. Jag lärde mig mycket. Från hur man körde till att överleva i tufa förhållande.
Jag har militärt certifikat i att hantera en helikopter och civilt certifikat i att köra små flyg. (Jag kan naturligt vis göra lätta reparationer av båda)
Jag har många ärfarenheter både från min tid i militären och utanför så jag ska hålla mitt CV kort. Berättar gärna mer på en intervju om ni är intreserade av mig.
Har också tidigare sjukvård och polis erfarenheter då jag har jobbat inom polisen och sjukvården tidigare.
Vänliga hälsningar
Markus

Det är hans CV (Ja han har ett ordentligt CV) Ne men som ni ser han är en ganska hård kille på utsidan men mjuk när man lär känna honom. Han har en ganska ordentlig backstory men den kan va lite lång och skriva här och nu jag pratar gärna om honom och vem han är och hur han är.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en mogen kille som brinner för RP. Jag har hållit på mer RP i drygt 12år och jag tror jag kommer va ett bra tillskott till eran server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att värden kan vara levande på ett annat sätt med tanke på att det finns spelare.

Hur hittade du Unive? Google (https://www.trackyserver.com/server/unive-488866)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna skapa en god RP med andra och möjligtvis skapa nya vänskaper.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt bra RP härliga scenarion i en levande värd.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Tillbaka