Nekad swe pj | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swe pj

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pontus

Vad är ditt discord namn? swepj#5763

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Ragnar, 30 år, älskade bilar och mekanik. Han drömde om att bli bilmekaniker. Han började intressera sig för bilar när han var liten och spenderade mycket tid med sin farfar i garaget. Farfar visade honom hur man fixar saker på bilar, och Ragnar älskade det. Han kände sig riktigt stolt varje gång han lyckades fixa något själv. För att bli bilmekaniker visste Ragnar att han behövde lära sig mycket. Så han gick till en teknisk skola där han läste om hur bilar fungerar och hur man lagar dem. Han arbetade också på olika mekanikverkstäder för att få praktisk erfarenhet. Ragnar lyssnade noga på de äldre mekanikerna och lärde sig massor från dem. Han lärde sig att vara tålmodig och noggrann när han fixade bilar. Trots att det var svårt ibland gav Ragnar aldrig upp sin dröm. Han visste att allt arbete skulle vara värt det i slutändan. Till slut, efter många år av hårt arbete, fick Ragnar sitt diplom som bilmekaniker. Han öppnade sitt eget garage och hjälpte folk att fixa deras bilar. För Ragnar var varje bil som kom in i hans garage en möjlighet att använda sin kunskap och passion för mekanik. Han kände sig riktigt stolt över att ha uppnått sin dröm att bli en bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en social och rolig rp. Sen kommer jag att bidra med en seriös rp, för att de i omgivningen eller det som rpar med mig ska ha roligt rp. Jag kommer också göra roliga och seriösa senarion för att göra rpn roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra så att motparten har rolig och bra rp för att och inte göra så att man hela tiden vinner som, tex om jag blir blir jagad av polis för jag har gjort något kriminellt så ska jag försöka att inte bara sticka utan att också försöka att typ krasha så polisen får en rolig rp också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja tex nlr = inte komma ihåg någon när du är död, metagaming = när du använder dig av ooc för att ta info till din karaktär vdm = du använder dig av fordon för att döda spelare rdm = att du bara dödar någon utan anledning, fearrp = att man ska vara rädd mott sitt liv om man har tex en pistol riktad, M.M

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Har varit medlem förut på unive sen så har jag spelat på andra servrar har 300 + timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget särskillt

Nekad, en ansökan var 24 timmar! Ansök igen med en ny ansökan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka