Nekad SWE NUGGETS | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

glennn

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fhgt-khkd/PRRGBDFT

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin bergius

Vad är ditt discord namn? SWE NUGGETS#0727

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2008

Berätta om din karaktär. jag är 28 år gammal och jag är en snäll och roligt karaktär jag gillar att köra bil runt omkring i staden och de är de jag gör lite då och då för jag tycker att de är kul att köra bil, jag är också väldigt intresserad av bilar. Jag jobbar på postnord med massa andra som jobbar där med mig, Men mitt intresse är att träffa nya kompisar och köra bil. Jag är inte så känslig och blir inte så sur oftast.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill försöka hjälpa till och utveckla denna servern och bidra till att göra så att servern blir bättre. Jag vill skaffa ett nytt jobb så att jag kan hjälpa folk i olika situationer, jag vill skaffa ett nytt jobb för att jag också vill prova på nya saker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att den är rolig och de är en seriös rp och många schysta folk i och de ör de som gör de till en roligt rp, folk kör säriöst och inte lallar på servern för att de finns så mycket att göra.

Hur hittade du Unive? Jag började kolla på youtube och så såg ja den, Jag såg att de va en svensk och en seriös rp som många spelade på. När jag prövade att spela på den fattade jag fattar varför alla spelar på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och och spela så seriöst som de bara går. Jag vill också träffa nya kompisar som jobbar med olika saker som t.ex sjuk vård och se va dom gör om dagarna och hur dem hinner hjälpa så många om dagen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mår är att börja jobba på mekonomen och hjälpa folk ficka bilar och en massa annat och försöka ha så roligt som möjligt på denna rp. Jag ska också försöka bli en riktigt bra karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör oftast på denna servern för att unive är en av dem roligaste servern jag spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka