Nekad swe.jojo | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swe.jojo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128020641/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes Järvelä

Vad är ditt discord namn? swe.jojo#1220

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah kanelbulle och är 15 år gammal. Hans intressen är fotboll och att vara med vänner. Han och hans bror Abdi brukar gå och spela fotboll efter skolan och sedan gå och äta. Abdullah växte upp i orten med sin bror och mamma, Farida. Abdullahs favorit ämne i skolan är idrott och matte. Hans mamma och pappa är skilda, men hans mamma fick barnen i domstolen på grund av att hans pappa inte har ett jobb medans hans mamma jobbar som städare på ett företag. Abdullah jobbar sommar jobb på en snabbmatskedja för att kunna ha råd med att köpa en moped.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har respekt för alla och är alltid trevlig. Jag har också erfarenhet av att roleplaya. Jag kan alla grundregler och fattar sammanhanget till roleplay. Jag är också väldigt realistisk och har aldrig ooc:at eller liknande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå, mycket aktivitet, roliga scenarion, Jag kan hjälpa mycket med rp, Jag har erfarenhet av rp, skapa skön vibe, Jag kan vara alvarlig, men ändå rolig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna hela tiden på grund av att det blir väldigt orealistiskt om man alltid lyckas rymma från polisen eller alltid lyckas råna en affär.

Hur hittade du Unive? Min bästa vän William tipsade mig om denna server och sa att den var den bästa han har kört på så jag tänkte att jag kunde prova och det var jättekul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka