Nekad Swe Jocke | Ban överklagan (MUDDI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe Jocke

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250093050/

Ditt Hex-ID: 11000014ce133fa

Vad är din discord tagg? Jocke#7961

Vem var det som bannade dig? Muddi

Hur lång tid var din ban? 48h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: hdclqg Anledning: suntförnuft, powergaming, kör som en galning och rpar inte på skadorna Går ut om: 1 dagar 23 timmar 59 minuter Placerad av: Muddi ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För powergaming när jag rpade på skador men polisen rpa ju inte och dom körde in i väggar fler talls gånger, och dom stanar mig utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ställde bilen på en parkering, sen gick jag till en affär och köpte mat och jag gjorde inget fel enligt mig själv när polisen kör in i mig och rpar inte ens .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Powergaming och suntförnuft = Jag rpar ju på skador och åkte bara ifrån polisen för jag e ju kriminell men poliserna som jag råka köra in i rpa ju inte ens/ jag gjorde ju det så då är det ju inte bara jag som får ban som rpade på skadorna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. råka slå en person så han blev medvetslös inte meningen på piren 2. powergaming råka trycka z så jag viska in game så staffen/moden inte hörde att jag rpa 3. fortkörning körde för snabbt i staden för skulle testa min bil(:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stanna från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att altid stanna när polisen säger det eller använder blå ljus(:

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp uppfattat!

Nekad. Du snackar om något helt annat, du körde som en galning sen krickade i ett träd och sedan fortsatte köra som inget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka