Nekad Swe Jocke | Ansökan till Servervakt [KleckeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swe Jocke

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad heter du på discord? Jocke#7961

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är inne typ hela tiden förutom när jag går till skolan men annars är jag inne hela tiden jag har rpat länge i typ 8-9 månader har glömt bort hur länge men har rpat länge iaf och vill hjälpa servern jag har tidigare fått indragen sv för jag tydligen hotade med sv perms under scenario. Som inte var min mening då jag menade en annan som slog mig utan anledning (Rdm) sen så har jag inte vart sv på en längre period men jag har rpat länge samt vill hjälpa med krim rpn, Men såklart vanliga rpn banna lallare och hjälpa till så att det under lättar för staff.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 8-9

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Tror typ 13-15 gånger (Gick inte att ta bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa till så att servern går framåt och inte bakåt. Jag har tidigare vart server vakt men jag vill fixa för vett att jag gjorde fel att jag inte ska slås med andra men hatar när andra smyger in i scenario som har på börjats särskilts när vi hade ett litet små bife men nån men aja det är inte hela värden. Men uppgiften är att man ska fixa så att staffsen inte behöver göra lika mycket. Då finns det servervakter som kan hjälpa till att banna någon för powergaming t.ex kan man förlänga bansen så att dom inte är bannad i 1 timme sen kommer dom in och gör samma saker så det är alltid bra att fölänga bansen om dom förtjänar det. Sammanfattning: Hjälpa servern/staffsen, förlänga bans så dom inte gör om sina misstag och fixa rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att det är mycket lalla, fail rpa och regel brott så kommer fixa allt sånt . Jag tror att jag hade gjort det bra och kunna lära ut mycket om hur man rpar. Tror också att det kan vara kul att lära folk att rpa bra och så gör jag då servern bättre vilket är bra. Man kan ju också hjälpa om någon dör av bugg eller liknande om man är där och ser det, det gör att helpers slipper sitta och ressa och hålla på och ta deras tid. Jag har ochså Fixat buggar/ anmält för attjag vill verkligen att Unive ska vara den bästa servern utan lallare, fear rp och fail rp. Vi fixa nu det här Unive!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att du använder sv perms för att vinna scenarion som t.ex revva sig själv eller kicka dom som är i andra scenariot. Även om du ramlar ner för ett berg och blir medvetslös ska du inte revva du ska bara revva om du har tillåtelse från en staff.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top