- Förbjuden
- #1
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim
Vad heter du på discord? Jocke#1234
Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne typ hela tiden men förutom då jag är i skolan men är aktiv på dc typ 24/7.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8-9 månader har jag vart medlem så kan mycket om servern och vet myvket om reglerna.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte vissa bild men har 14 bans och dom är att jag körde för fort i stan och dom andra är typ andra fel jag har gjort som jag har tagit lärdom av
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En som man ska se upp, en som inte lallar, bra rp nivå säger något "Ger varning" innan ban / kick För mig är servervakten en mycket pålitlig person, mest från personalen. Att ge vanliga spelare tillgång till kommandon som /kick och /svban är som en stor sak Sen om vi var på plats skulle vi som svs kunna underlätta genom att dela ut kick/bans så att staffsen inte får onödiga anmälningar som bara skulle hindra/ ta tid från viktigt arbete. Jag skulle betrakta mig själv som en ordentlig servervakt, då jag har spelat här i lite mindre en ett år. Jag tror att jag har en bra förmåga att fatta bra beslut och se på olika scenarier på ett annat sätt, som jag nämnde tidigare. Vill hjälpa till med krim rpn och allt för ser att det kommer mycket lall när ingen staff/ sv är där så vill fixa det.
Varför vill du bli servervakt på servern? tar allting seriöst ingen som lallar eller bryter mot reglerna Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt. Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Har tidigare fåt indragen sv men då har jag tänkt på att jag ska bli bättre och vill ge mig själv ett till försök hoppas ni fattar mig
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man typ revvar sig själv det förstör rpn otroligt mycket, Sen kanske något annat gäng har typ över taget av dig asså dom vinner scenariot typ då väljer du att kicka dom eller banna dom. Man använder sv perms för att jag ska vinna på det.
Vad heter du på discord? Jocke#1234
Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne typ hela tiden men förutom då jag är i skolan men är aktiv på dc typ 24/7.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 8-9 månader har jag vart medlem så kan mycket om servern och vet myvket om reglerna.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte vissa bild men har 14 bans och dom är att jag körde för fort i stan och dom andra är typ andra fel jag har gjort som jag har tagit lärdom av
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En som man ska se upp, en som inte lallar, bra rp nivå säger något "Ger varning" innan ban / kick För mig är servervakten en mycket pålitlig person, mest från personalen. Att ge vanliga spelare tillgång till kommandon som /kick och /svban är som en stor sak Sen om vi var på plats skulle vi som svs kunna underlätta genom att dela ut kick/bans så att staffsen inte får onödiga anmälningar som bara skulle hindra/ ta tid från viktigt arbete. Jag skulle betrakta mig själv som en ordentlig servervakt, då jag har spelat här i lite mindre en ett år. Jag tror att jag har en bra förmåga att fatta bra beslut och se på olika scenarier på ett annat sätt, som jag nämnde tidigare. Vill hjälpa till med krim rpn och allt för ser att det kommer mycket lall när ingen staff/ sv är där så vill fixa det.
Varför vill du bli servervakt på servern? tar allting seriöst ingen som lallar eller bryter mot reglerna Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt. Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Har tidigare fåt indragen sv men då har jag tänkt på att jag ska bli bättre och vill ge mig själv ett till försök hoppas ni fattar mig
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man typ revvar sig själv det förstör rpn otroligt mycket, Sen kanske något annat gäng har typ över taget av dig asså dom vinner scenariot typ då väljer du att kicka dom eller banna dom. Man använder sv perms för att jag ska vinna på det.