Accepterad Swe Beast/Leif Toggesson | Ban överklagan [Melski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
15
Reaction score
4
Användarnamn: Swe Beast/Leif Toggesson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/SweVicke10/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Swe BeaZt

Vad är din discord tagg? SweBeast #3057

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "lär dig rpa" står det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för på multistaden ska man vara som om det hade varit i värkliga livet och i värkliga livet så skulle man aldrig gjort som det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på ett larm "mekonom" och så kom jag till torget där som var en Volvo träff så jag åkte ditt och byttade bil till min volvo och reparerade en bil sen så kom det en dam och sa "jävla volvos" alla "inklusive jag" började säga vad säjer du ..... och sen började en snubbe säga "hur mycket kostar di i timmen till damen" så skrattade vi och så "jagade" alla henne runt bilarna så plockade jag upp henne och sa "jag har kärringen" sen så släppte jag henne efter typt 1min så kom det en Saab mellan alla Volvos då började alla ropa "FUCK SAAB" och så började jag och någon mer sparka på Saaben typt 3 slag var sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag antar att det var ej en felaktig ban för nu efteråt så insåg jag att det jag gjorde var fel mot damen och att jag slog på grönt gräs område så jag har insett nu att jag gjorde fel av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej exakt alla bans men typt rdm och combat log och typt powergaming. efter alla bans så har jag börja sköta mig mer på serven och tagit mer ansvar över vad jag gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara lagat bilarna och kollat på och antagligen skrattat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att göra som man hade gjort i verkligheten i alla scenarion.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka