Nekad swattminions | Åtgärd Överklagan [Koki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

swattminions

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1182622760946638868
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände var att jag vaknade upp idag och kollade i Unive discorden, ser att jag inte har medlem så jag går upp på datorn och kollar och ser att jag har indragen medlemskap och indragen krim. Går sedan in på portalen och ser att jag har fått poäng och ban osv så jag trycker på "Länk" och ser att det är ett klipp från inatt när jag var vid sjukhuset med mina kompisar, en av min vän gick då fram och lallade / pratade med en tjej som jag har pratat med ingame. Jag tänkte sedan lalla med honom och siktade på han med mitt vapen ungefär 10 meter från sjukhus parkeringen.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag förstår halvt felet vad jag har gjort men inte helt. Det jag menar med det är ju att jag har mask på mig, jag kände alla som var runt omkring mig förutom tjejen då. Jag tycker inte riktigt att jag borde få indragen medlem, krim bara för detta. Förstår absolut ifall det var FULLT med folk ingame och just vid sjukhuset men nu var det endast jag och mina vänner som var där på plats så jag tänkte inte så mycket på vad jag gjorde.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr har inte klipp från mitt perspektiv men ni kan säkert se ban beviset på min portal eller någon stans. Hoppas verkligen ni ger mig en ärlig andra chans att bevisa min kunskap inom RPn då jag är en bra person.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka