Nekad SwaP | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SwaP

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298427316/

Ditt Hex-ID: Jag kan tyvärr inte hitta detta

Vad är din discord tagg? SwaP#8291

Vem var det som bannade dig? Sightly

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör in bil i sjukhuset

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att bannen rör sig om att jag och min bror delar dator och han strunta i att byta konto för att sabba för mig. Sedan så fick han skuldkänslor för han vet att jag älskar denna servern och försökte ljuga ihop något men det höll inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Då min bror gjorde så jag blev bannad så vet jag inte vad som föregick innan bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var självklart min bror som gjorde fel men samtidigt jag då jag skulle självklart ha loggat ut ur kontot innan jag stängde av datorn.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag skrev innan så ska jag vara väldigt noga med att logga ut ur mitt konto och verkligen kontrollera att det är utloggat och inloggat på hans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag måste logga ut ur kontot

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka