Accepterad Swanker | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swanker

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/leswaqqa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Swanker#5044

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 1994

Berätta om din karaktär.
Min karaktär heter Billy Kruse, han är 29 år. Han har intresse för matlagning, dock så är han inte så duktig som han tror.
Hans dröm är att en vacker dag starta en egen food truck business. Men för att göra det så måste han bygga upp ett kapital, vilket han tror är helt görbart i Unive.
Han kommer ursprungligen från Göteborg stad men har haft sin del av dåliga händelser där och vill nu börja ett nytt kapitel i sitt liv. Han är en öppensinnad person med gott initiativ att hitta på nya saker. Han är en "glass half-full" kind of guy. Försöker att alltid hitta det positiva och goda i saker och ting.
Han anländer nu i Unive med höga förväntningar och ett äventyrssinne. Redo att starta detta nya och spännande kapitel i sitt liv.

På fritiden så gillar Billy att skogsvandra och cykla. Han skulle vilja läsa en hel bok någon gång i sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad?
Jag känner att jag kan bidra med bra RP till servern, och med whitelist aktiverat så skulle det underlätta och skapa fler möjligheter till nytt och roligt RP.
Jag har mycket god erfarenhet av roleplaying då jag redan 2009 började spela SAMP på både medium och high-level RP servrar. Om det är till någon nytta så var jag sergeant rank i LSPD på en medium/high roleplay server under en längre period. Det innebar att jag hade ansvar att se till att lägre rang gjorde ett snyggt jobb att upprätthålla lagen i servern, samt utbilda ny styrka.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Jag vill bli whitelistad för att det öppnar porten till fler rollspelsmöjligheter. Samt utveckling för mig som person och för min RP karaktär.

Hur hittade du Unive?
Jag blev tipsad av en kompis som precis har börjat spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel?
Målet med mitt rollspel är att ha kul helt enkelt, och att lära känna nytt folk på vägen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka