Accepterad Swako | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swako

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
3
Användarnamn: Swako

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198851880027/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Eriksson

Vad är ditt discord namn? swako#2216

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär "Jack Larsson" är en rolig men ändå lite våldsam person. Han växte upp i en stad vid namn "Bollnäs" i Norrland med sin mamma och pappa. Redan som barn så märkte Jack's föräldrar att han var lite konstig. Han hade en diagnos vid namn AD/HD. Jack gick på skolan som hette "Liljaskolan" där dom fattiga gick. Jack hade det inte så bra på den skolan, han vart mobbad varje dag, blåslagen. Det ända han hade i skolan var 2 vänner, som alltid stöttade han. Jack's vänner var inte dom bästa att vara med, dom drack mycket alkohol och rökte hela tiden. När Jack var runt 15-16 år drack han mycket alkohol och skolkade från skolan vilket ledde till att han fick flytta till föräldrahem. Jack gillade inte föräldrahemmet så han rymde där ifrån efter ungefär 2-3 månader. När jack drog fanns det ingenstans han kunde ta vägen, han bodde på gatan tills ungefär runt 17-18 års åldern. Jack hade inte den bästa utbildningen för ett heltids jobb eller ett bra jobb, men tillslut fick han jobb som brevbärare vid 18 år. han fick tillräcklig med lön för att köpa boende, betala hyra och köpa egna kläder. När jack var 20 år hittade han en fru vid namn Emelie. Efter bara ett par månader hade dom gift sig och skaffat ett barn vid namn Sigge. Jack och Emelie älskade varandra och bodde i ett väldigt fint hus eftersom Jack hade blivit egen företagare. Efter runt 1 år bestämde sig Jack Emelie och Sigge att flytta ur staden dom bodde i och
börja om på nytt. Deras ekonomi var väldigt bra PGA Jack's företag och dom hade tillräckligt för att flytta och börja om på nytt. Jack köpte ett väldigt fint hus i den staden och dom hittade många nya vänner. Jack's vänner var inte dom bästa för han, dom var kriminella och höll på med droger. Efter runt 5 månader i den staden fick Jack nog, han skilde sig med Emelie och sa upp kontakten. Jack och hans vänner vart dom kriminellast i hela staden, dom rånade folk, affärer och banker. Jack hade förlorat allt. Pengar, boende, sin fru och lilla Sigge. Jack bodde på gatan med sina vänner. Dom misshandla folk till döden, dom tog gisslan för bank rån. Polisen fick tag på Jack's vänner men inte han själv. Han sprang för sitt liv, bort från staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en go å glad kille som älskar att spela, jag har spelat mycket rp dem senaste 2 åren ungefär och har gått väldigt bra och tycker fortfarande att det är roligt, jag har spelat nu på eran server ett tag och tycker den är helt okej än så länge, och min karaktär älskar bilar och vill gärna söka till mekaniker och då behöver man WL.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Som sagt så har eran server varit bra än så länge och vill söka till mekaniker och då behöver jag WL, ni kommer inte ångra er jag lovar.

Hur många timmar har du på FiveM? 800-1000 ungefär

Hur hittade du Multistaden? Hade en polare som jobbade som polis på eran server för ett tag sen och han tipsade om just eran server, att den var bra och hade många online spelare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, för tillfället är det bara eran server jag lägger focus på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka