Accepterad Swagdrip | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swagdrip

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356963345/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilhelm

Vad är ditt discord namn? V1LH3LM#1337

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hespe Hesttorsk han växte upp i göteborg och just nu är han 21 år gammal och har precis flyttat in till staden och han flyttade för att Hans fru gjorde slut med honom Hespe har även varit med i en bilolycka nyss så han har lite problem med benen så han har skaffat en permobil. Hespe Har drömt om att bli Taxi chafför eller mekaniker nästan hela sitt liv. Han är en jäkel på bilar och att köra dom han har blivit så bra på det för att hans farsa jobbade med bilar hela tiden. Hespe hade jätte bra betyg i hela skolan han gick i Fordons - och transportprogrammet när han gick i gymnasium Han gick ut ur gymnasiumet för 3 år sedan och han har även jobbat som mekaniker förut men just nu jobbar han bara på postnord han försöker att skaffa Taxi jobb eller mekaniker jobb men det tar tid att göra. Hespe har aldrig suttit inne men han brukar åka i över 170 med sin permobil och han fintar alla snutar lätt han har lite knappar så han kan ändra farten på den när snutarna gör en Flygande inspektion på den permobilen han har betyder väldigt väldigt mycket för honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar servern och vill ha tillgång till whitelistade jobb och tycker att jag e mogen nog att spela på eran server och jag kommer nog att få större chans att få bilar som jag velat ha på eran server jätte länge för att jag får mera lön jag rpar så seriöst det bara går hela tiden. När jag kommer hem från skolan så går jag oftast och spelar unive. jag vill utveckla Rpn och få ett whitelistat jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Älskar servern och spelar den nästan hela tiden den allt ABSOLUT ALLT är bra på servern som ni byggt ihop och man kan gå runt och träffa folk sälja bilar eller köpa bilar jobba även mera grejer asså allt intresserar mig inne på eran server hela tiden har kul varenda sekund jag spelar på eran server

Hur hittade du Unive? Jag har en kompis Wille123 som började spela på eran server å vi skulle gibba en gång så satt vi och spelade på eran server och det var svinkul tyckte jag så efter det har jag börjat spela på servern men då visste jag knappt reglerna så det är därför jag har fått några bans innan men jag kollar även mycket på youtube när folk spelar på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Prata med göteborgsk dialekt, träffa nya spelare, vara hjälpsam och snäll, vara lite kaxig och bara ha kul och rpa på eran server

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få min drömbil köpa ett hus och bli chef på något jobb eller ens få ett whitelistat jobb som Polis, Taxi eller mekonomen kanske skapa något eget företag också det skulle varit kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka