Accepterad Swagdrip | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swagdrip

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356963345/

Ditt Hex-ID: steam:110000117a52011

Vad är din discord tagg? gadbdagdabdaga

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, det kan jag inte se.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-21 131445.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom missförstog situationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att min kompis som är medlem på eran server satt och skrev vanligt i eran Discord-chatt. Sen kom en kille och försökte doxxa honom. Då blev jag arg och började bråka tillbaka. Till slut blev både jag och killen som höll på att doxxa min polare bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom det egentligen inte var jag som startade något. Jag reagerade bara när någon försökte doxxa min vän, och det kändes orättvist att jag fick samma straff som han som började.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på discord, detta är första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det lugnare och istället anmäla killen till staff istället för att själv börja bråka med honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte reagera på samma sätt nästa gång, utan att låta staff ta hand om situationen istället för att jag själv går in i bråk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka